Můžete se kdykoli odhlásit.
- Úvod
- PRŮVODCE SHOPEM
- Informace po nákupu
- Reklamace zboží
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (na místě sepsat reklamační protokol), tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu: smejtkova@trigonshop.cz případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže společně se základními údaji:
- jaké zboží reklamujete - důvod reklamace
- termín nákupu
- číslo účtu pro případ vrácení peněz
- kopie dokladu o koupi Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním, nepoškozeném obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. V případě zjištění výrobní vady bude zboží opraveno, vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
Reklamace:
TRIGON MEDIA s.r.o.,
Železná 72,
250 01 Stará Boleslav,
Česká republika
mobil: 777551755
Prohlašujeme, že nebudeme svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně